/Files/images/poradi_batkam.png

Консультаційний центр

«ШКОЛА ТУРБОТЛИВИХ БАТЬКІВ»

Для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім’ї

(що не відвідують дошкільний освітній заклад)

Шановні батьки!

Якщо у Вас в сім’ї росте малюк і у Вас накопичилося безліч питань з виховання та розвитку Вашої дитини запрошуємо Вас відвідати наш

Консультативний центр для батьків і дітей віком від 2 місяців до 6 (7) років, який вже розпочав свою роботу.

Ви можете отримат консультації спеціалістів щодо розвитку, виховання та навчання дітей, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей:

ГРАФІК РОБОТИ

КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ

Посада працівника П.І.Б

День консультації

Години консультації

Завідувач Пружинська ГалинаДмитрівна

останній вівторок кожного місяця

16.00- 17.00

Вихователь-методист

Медвідь Людмила Михайлівна

останній четвер кожного місяця

15.00-16.00

Практичний психолог

Тимошенко тетяна Олександрівна

остання середа кожного місяця

15.00-16.00

Вихователь з фізвиховання

Мороз Ольга Вікторівна

останній четвер кожного місяця

15.00-16.00

Музичний керівник

Овчар Валентина Миколаївна

останній вівторок кожного місяця

14.00-15.00

Логопед

Мирна Ірина Михайлівна

остання середа кожного місяця

14.30-15.30

Медична сестра

Гречуха Валентина Станіславівна

медична сестра

останній понеділок кожного місяця

14.00-15.00

Центр працює за зверненнями батьків.

Робота проводиться індивідуально, підгрупами або у телефонному режимі.

Телефон для звернень: 5-23-55

План роботи консультативного пункту ДНЗ № 1

"ШКОЛА ТУРБОТЛИВИХ БАТЬКІВ»

№ з/п

Теми консультацій

Термін

Відповідальний

1.

Упровадження розпорядку дня та санітарно-гігієнічного режиму вдома

Жовтень

Медична сестра

2.

Зміст організацій й методики співпраці ДНЗ та батьків

Жовтень

Завідувач

3.

Дошкільник напередодні шкільного життя .

Жовтень

Вихователь-методист

4.

Як подолати батьківські страхи перед школою

Жовтень

Психолог

5.

Батькам про значення дрібної моторики рук

Жовтень

Логопед

6.

Фізичний розвиток. Поради батькам

Жовтень

Інструктор з фізичної культури

7.

Розвиток творчості дитини засобами музичної діяльності »

Жовтень

Музичний керівник

8.

Режим харчування дитини вдома.

Листопад

Медична сестра

9.

Пізнавальний розвиток. Поради батькам.

Листопад

Вихователь- методист

10.

Мовленнєвий розвиток. Поради батькам.

Листопад

Вчитель-логопед

11.

Спортивні ігри в родині

Листопад

Інструктор з фізичної культури

12.

Соціальний захист дітей із різних категорій сімей.

Листопад

Завідувач

13.

Соціалізація дитини дошкільного віку.

Грудень

Вихователь-методист

14.

Гіперактивність та способи її корекції .

Грудень

Психолог

15.

Особливості загартування дітей раннього віку.

Грудень

Медична сестра

16.

Формування навичок безпечної поведінки у дітей.

Грудень

Завідувач

Чи вмієте ви читати дітям казки. Переказування

Логопед

17.

Як розвинути інтерес до співу у малят.

Грудень

Музичний керівник

18.

Організація ігрової діяльності

Грудень

Інструктор з фіз. культури

19.

Мовні порушення.

Грудень

Логопед

20.

Готуємо руку дитини до письма

Січень

Логопед

21.

Психологічна готовність до навчання у школі.

Січень

Психолог

22.

Профілактика відхилень у фізичному розвитку

Січень

Медсестра

23.

Година відвертої розмови (Індивідуальні консультації на прохання батьків).

Січень

Завідувач

24.

Виховуємо у малят бажання вести здоровий спосіб життя.

Січень

Інструктор з фізич. культури

25.

Естетичний розвиток з допомогою музики.

Січень

Музичний керівник

26.

Чи є вашій сімї насильство? Що вважати насильством у родині.

Січень

Вихователь-методист

27.

Логіко-математичний розвиток дошкільнят

Березень

Вихователь-методист

28.

Як зберегти та зміцнити нервову систему старшого дошкільника

Березень

Медична сестра

29.

Профілактика відхилень у психічному і соціальному розвитку дітей

Березень

Психолог

30.

Вчимось читати .

Березень

Вихователь-методист

31.

Інформаційна бесіда з батьками про можливість здобуття дошкільної освіти згідно ЗУ «Про дошкільну освіту».

Березень

Завідувач

32.

Звукова культура мовлення

Березень

Логопед

33.

Створення умов для загартування і оздоровлення.

Березень

Інструктор з фіз.виховання

34.

Запобігти, виявити, допомогти. Профілактика, діагностика та корекція порушень психофізичного розвитку дошкільнят.

Квітень

Психолог

35.

Формування здорового способу життя

Квітень

Інструктор з фіз. культури

36.

Роль батьків у підготовці дитини до школи

Квітень

Вихователь-методист

37.

Логопедичні ігри та вправи

Квітень

Вчитель-логопед

38.

Повноцінне харчування - запорука здоров'я дитини.

Квітень

Медична сестра

39.

Клуб спілкування

„Десять відповідей на питання батьків»

Квітень

Завідувач

40.

Значення хореографії в розвитку дитини.

Квітень

Музичний керівник

41.

Організація літнього оздоровлення дітей

Травень

Медична сестра

42.

Створення життєвого простору сприятливого для розвитку дитини.
Методичні рекомендації, поради, за запитом батьків

Травень

Вихователь-методист

43.

Традиційні та нетрадиційні методи загартування дітей дошкільного віку

Травень

Інструктор з фіз.виховання

44.

Права та обов’язки дитини в сім’ї.

Травень

Завідувач

45.

Чи вмієте ви правильно читати дитячі книги малюкам?

Травень

Логопед

46.

Психологія від А до Я Що провокує стрес у дитини?

Травень

Психолог

47.

Яку музику слухає ваш малюк? Терапевтичний вплив звуків на дитину.

Травень

Музичний керівник

ДІТИ ВЧАТЬСЯ ТОГО, ЩО БАЧАТЬ В СВОЄМУ ОТОЧЕННІ

1. .Якщо дитина оточена критицизмом – вона вчиться звинувачувати.

2. Якщо дитина бачить ворожість – вона вчиться битися.

3. Якщо над дитиною насміхаються – вона буде нерішучою.

4. Якщо дитину постійно присоромлюють – вона вчиться відчувати себе винною.

5. Якщо дитина оточена терпеливістю – вона вчиться бути терпеливою.

6. Якщо дитину підтримують – вона вчиться впевненості.

7. Якщо дитину хвалять – вона вчиться цінувати інших.

8. Якщо з дитиною поводяться справедливо – вона вчиться справедливості.

9. Якщо дитина відчуває себе в безпеці – вона вчиться довіряти.

10. Якщо дитину схвалюють – вона вчиться поважати себе.

11. Якщо дитину приймають і поводяться з нею дружелюбно – вона вчиться знаходити любов в цілому світі.

музичний кабінет

Кiлькiсть переглядiв: 343

Коментарi